Istraživači i vanjski suradnici na projektu "HELA – Podizanje zrelosti visokih učilišta za implementaciju analitika učenja" marljivo rade na aktivnostima vezanim uz drugu fazu projekta, koja je započela u ožujku 2022. godine i trajat će do kolovoza 2023. godine. Glavni fokus ove faze je razvoj okvira zrelosti za provedbu analitika učenja (eng. Learning Analytics, LA) na visokim učilištima (eng. Higher Education Instiutions, HEI) u hibridnom okruženju. Istraživački tim će također izraditi 10 konferencijskih radova i 6 radova koji će biti poslani na objavljivanje u časopise.
Važno je istaknuti da je u prvih 6 mjeseci druge faze, projektni tim pripremio čak 8 konferencijskih istraživačkih radova, od kojih su neki predstavljeni na konferencijama: LAK, MIPRO, INTED, KOI i CECIIS. Uz konferencijske radove, prihvaćen je i rad koji će biti objavljen u časopisu Henry Stewart Publications - Advances in Online Education.
Od ostalih projektnih aktivnosti, u sklopu konferencije CECIIS 2022 u Dubrovniku, održani su projektni sastanak i fokus grupa s renomiranim stručnjacima. Više o tome možete pročitati ovdje.
Voditeljica projektnog tima, prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep i suvoditeljica projekta, prof. dr. sc. Diana Šimić, trenutno planiraju online fokus grupu s ekspertima koja će se održati do prosinca 2022. godine, te fokus grupu, radni sastanak i radionicu koje će se održati uživo, do ožujka 2023.
Do kraja druge faze projekta (kolovoz 2023.) planirano je postizanje sljedećih rezultata:
D2.1. Razvijene smjernice za etičko i pedagoško uvođenje analitika učenja, poštujući privatnost i osobne podatke
D2.5. Razvijen okvir zrelosti za implementaciju analitika učenja u visokoobrazovnim ustanovama, u hibridnom okruženju
D2.6. Razvijen skup instrumenata za operacionalizaciju zrelosti korištenja LA
D2.11. Razvijen model infrastrukture za provedbu LA-a u visokoobrazovnim ustanovama, u hibridnom okruženju
D2.12. Razvoj LA modela s pratećim opisima upotrebe korištenjem deskriptora metapodataka